Geplaatst: 03-06-2010 22:48
[156680]Ik heb al een hele tijd een probleem met een ford fiesta en krijg steeds foutcode P0420.
Klant heeft defecte bobine gehad en backfire gehad.
Bobine vervangen en met Bougie's en Kabels vervangen Motor liep toen weer goed. 200km gereden en lampje is gaan branden. Uitgelezen kat kapot.
Kat vervangen en heeft drie maanden zonder problemen en zonder brandend motorlampje gereden. Probleem kont nu steeds kort op mekaar terug.
Lampje is weer gaan branden P0420 elke keer zo rond de 60 tot 200km gaat die weer branden auto rijdt goed co is perfect auto gewoon kunnen keuren.
Bedrading van de lambda sensoren gecontr geen draad breuken te zien.
Motorreiniger toegevoegd.
Het rare is dat het lampje soms tijdens het rijden uit gaat en even uit blijft. maar toch weer gaat branden
Heeft iemand dit eerder mee gemaakt of de oplossing. Om mijn klant weer het vertrouwen in de auto terug te geven.
Alvast bedankt