Geplaatst: 29-09-2009 8:14
[138178]heb ford escort heb van alles v.v rotor verdelerkap k-ijntronic en alles op advies van anwb en nu heb ik wel aan praat gekregen maar loopt op 3cilinders en 3erde bougie is schoon mijn vraag is kan in een keer dat de kleppen zijn verbrand?kan iemande mij de juiste advies geven welke richting ik nu moet gaan zoeken