Geplaatst: 18-06-2010 14:42
[157525]heren,
Ik heb het volgende probleem,
deze auto heeft de problemen dat na een tijdje in 1 keer de elektrische ramen niet meer werken de binnenspiegel dimt niet meer automatisch en nog meer van dit soort storingen, ook loopt de auto dan soms maar op 5 cilinders,
als dan de accu wordt losgegooid en dus de stroom van het systeem wordt gehaald dan is het weer goed, dit kan zijn een dag of een week en dan komt de storing weer terug,
heb gehoord dat dit aan het contactslot ligt en dat dat vervangen moet worden,
heeft iemand hier meer ervaring mee?????
bij voorbaat dank