totaal op slot

7 reacties

Merk
Peugeot
Model
207
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-06-2010 18:17

[157470]Misschien kan iemand een tip geven: k'weet dat het niet slim is om dit via het forum te doen, dus handiger om te antwoorden via privé.

Betreft 207 3-deurs. Wagen staat op slot en afstandsbediening werkt niet meer. Het enigste slotje in linker voorportier werkt ook niet. Hoe is deze wagen open te krijgen zonder al te veel (het liefst helemaal geen) schade?

Batterijtje in a.b. is in orde en zender geeft signaal. Via klapraampje aan achterzijde gaat gegarandeerd schade opleveren en ruitje is duurder dan ruit portier. Het kleine driehoeksruitje vooraan in portier is helemaal een dure.

Accu vermoedelijk leeg(?) maar motorkap openen van buitenaf is ook niet te doen zonder schade.

Ruit intikken kan altijd nog, maar had klant beloofd nog te zoeken naar een vriendelijker oplossing, vandaar hier de vraag geplaatst.