Geplaatst: 21-06-2010 19:22
[157717]Hallo,
Het volgende doet zich voor, als je een bocht maakt dan licht het lampje TRAC op knipperend. Hij doet het ook af en toe zo op de rechte weg, waarbij je een geluid hoort alsof de ABS-pomp inspringt. Ik heb de automaat al bij gevuld zat iets te weinnig in. Als je de schakelaar gebruikt van TRAC-off heeft dit verder geen invloed. Wie weet wat dat zou kunnen zijn?
Alvast bedankt John.