geen compressie

3 reacties

Merk
Opel
Model
Zafira
Type
Onderwerp
Motorcode
2.2 16v
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-06-2010 17:52

[157771]auto binnen gekregen via een handelaar distributsie riem zou eraf gelopen zijn bij

aflevering auto zij ik dat deze auto geen riem heeft aleen een ketting.

waar hij de auto gekocht had zijden ze dat ze er een ander riem opgelegd hadden , en dat er een paar kleppen krom waren. niet dus. we hebben compressie gemeten op de eeste cil 2 tweede cil 4 derde cil 3 vierde cil 5

als we op de zuigers kijken dan is de zuiger goed vuil van olie en div.

komt dit vaker voor bij dit type auto.