Geplaatst: 22-06-2010 17:52
[157771]auto binnen gekregen via een handelaar distributsie riem zou eraf gelopen zijn bij
aflevering auto zij ik dat deze auto geen riem heeft aleen een ketting.
waar hij de auto gekocht had zijden ze dat ze er een ander riem opgelegd hadden , en dat er een paar kleppen krom waren. niet dus. we hebben compressie gemeten op de eeste cil 2 tweede cil 4 derde cil 3 vierde cil 5
als we op de zuigers kijken dan is de zuiger goed vuil van olie en div.
komt dit vaker voor bij dit type auto.