2 reacties
Lid sinds: 16-04-2008
Bijdragen: 96
Geplaatst: 11-11-2008 22:11
Bij het remvloeistof reservoir zit een diagnose aansluiting e1 en Te1 in stekker doorverbinden
groeten Gerrit