2 reacties
Lid sinds: 06-02-2009
Geplaatst: 06-02-2009 20:34
Het toerental zakt langzaam weg.Bij het schakelen zit ik in een andere versnelling zonder dat het toerental zakt.Enig idee waar ik de oorzaak zoek?thx