Geplaatst: 05-04-2009 20:12
Heeft er al iemand ervaring mee via de obd2 steker een tuning uit te voeren , ik heb een KWP2000 PLUS toestel , ik denk dat het moet lukken.
De garage had mij verteld dat een vito 111 en vito 115 het zelfde zijn , enkel verschil in pk.
gr chiccie