tuning voor 111 cdi

1 reactie

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

chiccie

Lid sinds: 04-04-2009

Bijdragen: 26

Geplaatst: 05-04-2009 20:12

Heeft er al iemand ervaring mee via de obd2 steker een tuning uit te voeren , ik heb een KWP2000 PLUS toestel , ik denk dat het moet lukken.


De garage had mij verteld dat een vito 111 en vito 115 het zelfde zijn , enkel verschil in pk.


gr chiccie