Geplaatst: 26-06-2010 12:04
[157985]Beste Proffesionals,
Ik richt mijn vraag maar even aan een kenners van de honda's. Ik bezit een 1996 Honda accord 2.0i met een denso airco compressor. De airco heeft altijd goed gefunctioneerd maar liep leeg in twee jaar tijd. Nu net voor de zomer wou ik hem even weer afvullen (750 Gram), alles ging prima en de airco functioneerde ook voor 20 min. Des te langer de airco draaid des te warmer word het weer. Direct na het vullen trekt hij hem naar 15 graad (buiten 25 graad) en vervolgens loopt het op totdat zelfs de lage druk leidingen warm worden. De compressor draaid wel volop en de Vin draaid ook volop.
Ik vermoed dat er een verstopping in het systeem zit, aangezien alles wel goed lijkt te functioneren maar er geen koude lucht komt. Het systeem is afgeperst en gevacumeerd, en alles lijkt goed. Na het vullen is op het airco apperaat de lage druk +/- 2 bar en de hoge druk +/- 10 bar.
Hebben jullie dit wel eens mee gemaakt? of hebben jullie enig idee waar ik het in moet zoeken? Ik ben een Renault specialist en heb geen toegang tot honda info, ik weet dus ook niet waar alle onderdelen zitten.
jullie mogen ook jullie reacties mailen naar erik260284@hotmail.com of bellen voor vragen met 0641527393
Bijvoorbaad dank,
Met vriendelijke groet,
Erik van Sloten.