Geplaatst: 22-06-2010 21:15
[157790]hallo allemaaal
ik heb een seat ibiza gekocht uit 2002
alleen is er jammer genoeg mee gerotzooit.
airbaglampje brand niet
en er zit een kleine veeg over het lampje erboven
zo uit mijn hoofd esp lampje
heb de teller losgehad nou is het lampje afgekit en dus ook een veeg in het vakje erboven
hebben de auto uitgelezen en deze gaf aan dat er geen airbags zijn gevonden.
is dan de module verwijderd of ontkoppeld
iemand enig idee?
gr michael