Geplaatst: 01-04-2010 17:23
ik heb hier een v40 die niet trekt onder de 2700 toeren ongeveer daarboven komt de turbo er goed bij en trekt hij zoals het hoort
naar de dealer geweest uitgelezen geen codes
ik heb de slangen gecontroleerd het vacuum gedeelte is goed geen lekages bij de volvo zegt men probeer een turbo. maar een turbo proberen die bij hogere toeren wel goed werkt en waar naar ons idee niet teveel ruimte opzit is een beetje een duur probeersel
wie kan mij verder helpen ?