Geplaatst: 24-08-2008 11:00
ik heb een probleem
a) de cruise controle doet het niet en nu naar blijkt ook niet de abs
lampjes zijn voor aankoop afgekit, dus kan niets zien. bij kimman op de kast geweest en gaf aan dat de linker abs sensor vernieuwd moest worden. na deze te hebben vernieuwd opnieuw uitgelezen en geeft het de foutcode C 1155
dtc omschrijving wielsnelheid linksvoor invoercircuit storing
wat hier aan te doen
dient ook nog vermeld te worden voor aankoop heeft auto jaar stilgestaan !!