Geplaatst: 03-04-2008 16:01
ik bezit een toyota rav4-2 liter bezine van 2000. een tijd geleden haperde de motor, het bleek een kapotte bobine van de 4de cilinder. is gerepareerd bij een toyota garage. na ongeveer een week ging het motorlampje branden, ben weer terug geweest naar de garage en de computer is aan gesloten en de rest is gereset met de mededeling als het lampje nu weer gaat branden de katalysator stuk is. het is een poosje goed gegaan, maar het motorlampje is weer gaan branden. het frapante vind ik dat na een korte periode het lampje weer is uit en aan en nu weer uit is gegaan.is het nu zo wanneer de katalysator stuk is het lampje altijd blijft branden? een nieuwe katalysator kost natuurlijuk een aardig bedrachtje. mijn vraag is nu wat raden jullie me aan en hebben jullie deze problemen ook al eens meegemaakt? graag u reaktie.
met vriendelijke groeten