koppeling slipt ? Of vermogen verlies ?

Merk
BMW
Model
5-serie
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
520d touring
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

marc374

Lid sinds: 31-01-2009

Bijdragen: 30

Geplaatst: 08-01-2010 0:56

Hallo ,


Als ik goed door trek lijkt hij geen kracht te hebben vanaf 2500 tot 3000 toeren . Eens de 3000 toeren voorbij trekt hij beter door. Dus ik hoor hem in de toeren oplopen maar trekt pas door  boven 3000 toeren. Het lijkt wel of  de koppeling slipt.... Ik rij al een jaar ermee ervoor trok hij vol uit vanaf 2200 toeren. Heb ook minder rookvorm uit de uitlaat. Weet iemand wat ik allemaal kan nazien ...


Dank alvast voor jullie raad..


En beste wensen !