Geplaatst: 08-01-2010 0:56
Hallo ,
Als ik goed door trek lijkt hij geen kracht te hebben vanaf 2500 tot 3000 toeren . Eens de 3000 toeren voorbij trekt hij beter door. Dus ik hoor hem in de toeren oplopen maar trekt pas door boven 3000 toeren. Het lijkt wel of de koppeling slipt.... Ik rij al een jaar ermee ervoor trok hij vol uit vanaf 2200 toeren. Heb ook minder rookvorm uit de uitlaat. Weet iemand wat ik allemaal kan nazien ...
Dank alvast voor jullie raad..
En beste wensen !