19 reacties
Opgelost
Lid sinds: 15-12-2007
Bijdragen: 180
Geplaatst: 08-06-2010 16:51
Hoi,
Zoals iwan zegt denk ik ook aan het main relais.
Ik dacht dat hij rechts voor onder de motorkap zat.
Suc6
Gr,
Marco