Geplaatst: 14-04-2009 9:35
Goedemorgen Wim,
Ik heb het gemeten en inderdaad geen verschil op de kleppen.
Onder de auto de massaschakelaars doorgemeten, en ze geven allemaal op een bepaalde stand massa, je zou dan zeggen dat dit goed is.
Ik denk zelf een beetje naar de bedrading/stekkers tussen schakelaars en unit.
Heb jij nog ideeen ?
Er zit dus helaas geen ABS op.
Met vriendelijke groet, Jip Saris