Geplaatst: 21-06-2008 19:26
[106509]Hallo,
Ik heb in m'n middenconsole een tijdaanduiding zitten. Deze tijdaanduiding werkt gewoon naar behoren alleen de verlichting geeft storing.
Zodra ik contact aan zet gaat de verlichting branden van het klokje, maar als ik dan stads of dimlicht inschakel dan valt de verlichting weg.
Kan ik iets omsteken? Of zit er ergens een breuk op een bekende plek?
Ik hoor graag.
Gr, Martijn.