Geplaatst: 28-06-2010 21:17
[158117]Hallo,
Probleempje met een Ibiza, tdi met airco, uitlezen geeft idd de v68 storing, maar indien ik de auto op de koudste stand zet en de ac knop indruk gaat er ook geen extra koelvin draaien. Werkt dit niet door die v68 storing of is ook het systeem te laag in druk? (krijg hier geen meldingen van bij uitlezen met vag.com) foutcode gewist, maar nog steeds geen draaiende koelvinnen bij airco aan. Weet iemand hier hoe dat precies zit?
gr
Peco Power