Geplaatst: 27-06-2008 20:58
[106888]deze auto heeft na een aanrijding even zonder de dynamo gedraaid.
daarna is dynamo vervangen en accu ook.
alle bekabeling ziet er goed uit.
maar als ik ga meten dan laadt de dynamo helemaal niets bij!
ik meet wel spanning op het kleine stekkertje van dynamo.
weet iemand waar ik dit moet zoeken??
misschien ecu?
groet
Bart