Geplaatst: 24-06-2008 14:36
Hallo ik heb hier een porsche 911 met een 3.0 K-jetronic die stationair heel erg galloppeerd en een c.o heeft van tien procent nu zit hier zo.n stuwklep in kan het daaraan liggen heb zelf weinig ervaring met k-jetronic als iemand een tip heeft heel graag alvast bedankt