Geplaatst: 25-03-2010 6:27
Je stelt eigenlijk een retorische vraag..... maargoed...
als de motor zelf goed loopt als hij warm is dan is er grote kans dat er een gloeikaars defect is(of meerdere)
Wat je in de Beun wel eens ziet dat ze de 5de kaars(achter de pomp) niet vervangen omdat je er lastig bij komt!
Dus ef meten!
Suc6