Geplaatst: 13-04-2010 15:15
hallo
moter is te heet geweest doordat de kachelslangen van de achterverwarming lek waren.
Nu deze vervangen en hij verliest ongeveer 0,5 ltr koelvloeistof per 1000 km.
opvallend is dat het expansievat vol blijft en de koelvloeistof verdwijnt uit de radiator.
iemand een idee wat er aan de hand is??