Geplaatst: 11-04-2010 15:48
Beste,
hierbij het volgende probleem;
Vw Polo 3cil 1.2 2003 , is binnen gekomen wegens niet meer aanslaan van de motor;
Na het uitlezen, timing gecontroleerd, hierbij bleek de ketting te zijn versprongen; distributiedeksel uitgebouwd, nieuwe kettingspanner aangebracht , tandwielen, ketting e.d gecontroleerd, alles op tijd gezet met het speciale gereedschap, timing wederom gecontroleerd en afgebouwd .
Motor sloeg aan maar met redelijke bijgeluiden, stilgezet, daarna wilde de motor niet meer aanslaan, compressie gemeten, distributie wederom gecontroleerd, tot onze verbazing wéér van tijd af !
Heeft iemand dit al eens meegemaakt ? en zo ja wat nu verder te ondernemen ?
Graag jullie reactie, Vr. groet A. Schipper