11 reacties
Opgelost
Lid sinds: 29-11-2007
Bijdragen: 98
Geplaatst: 23-02-2010 8:44
Wanneer je de dashboardverlichting dimt en de claxon werkt dan wel, moet je een extra massakabel aanleggen tussen de claxonring en de carosserie. Er is namelijk te weinig massa.