Geplaatst: 28-05-2008 14:04
ik heb hier een auto met olieverbruik 1.5 ltr op de 2500 km
de huidige km stand is 166.000 km
uitwendig heeft de motor geen lekkage
Mijn inziens zou dit de oliescraapveren kunnen zijn of de klep seals
Dit verbruik is begonnen na een onderhousbeurt
olie is een vol synt 5w40