Geplaatst: 10-04-2008 17:16
Hallo Allen,
Vriendelijk dank voor alle info zover!
Na het vervangen van het gaspedaal was het probleem even weg. Hierna hebben wij de stekker tussen de kabelboom uitgehaald zoals gemeld hier op het forum.
Sindsdien rijd de auto zoals het moet.
Veel dank voor de reacties.
Cor Vrieling