Geplaatst: 01-03-2010 19:16
Dat de loop/spanrol(len) kapot gaan komt helaas wel vaker voor, of door ouderdom, of door warmte waardoor het plastik loslaat.
Je zou eerst een nieuwe riem kunnen monteren en dan gewoon kijken of ie wil lopen, dan eventueel compressie test en of cilinder lek test.