Geplaatst: 01-03-2008 20:00
Motor komt niet goed terug op stationair toerental. Het duurt heel lang voor hij 800 toeren draait.
Staionairklepje al schoongemaakt, maar dit helpt niet. Kan het misschien een vacuum probleem zijn of een sensor? (Er zitten geen foutcodes in)
Wie heeft er een oplossing?
Groet Rob