Geplaatst: 19-05-2010 22:48
Hallo,
Ik heb op het forum het probleem met de audi A4 25tdi V6 gelezen, ik heb volgens mij exact hetzelfde probleem. Bij een bep. toerental +/- 1600rpm heb ik een trilling, alsof je over een "wasbord" rijdt.
Dit treed niet op bij stevig optrekken, zover ik kan merken ook niet zodra het "koppel" eraf is.
Nu heb ik de cardanas naar achter al vervangen, geen effect. De bak is gecontroleerd door een revisie bedrijf en hebben we uitgelezen tijden een proefrit. Ziet er allemaal goed uit.
Nu las ik dat het bij de A6 om de verstuivers ging, is er een manier om dit bij mij ook te controleren?
Alle advies is welkom, ik heb er al aardig genoeg van.....
Met vriendelijke groet,
Mark Heitkamp