Geplaatst: 12-04-2010 20:05
is het ook echt het 'gevoel' van in werking treden ABS?
of is het 'gevoel' van kromme remschijven,als dit aan voorzijde is gaat doorgaans ook het stuur licht trillen...aan achterzijde alleen het pedaal/auto...(wat bijna onmogelijk is aangezien je het dan iedere keer moet hebben tijdens het remmen......)
en wat ook te zien is bij een goede rollentestbank...
in het eerste geval kan het zijn dat er een defect in het ABS circuit zit...de computer 'denkt' dat er wielen blokkeren...(of 1 wiel) en grijpt dan in...
suc6