Geplaatst: 30-08-2009 20:45
Het zou goed vervuiling kunnen zijn, maar dit is natuurlijk makkelijk te controleren door de gasklep te reinigen.
Wat betreft vacuum, dat denk ik niet, voor zover ik weet gaat de gasklep altijd open richting de inlaat kant, dus dan zou het vacuum eerder helpen de gasklep te openen.