Geplaatst: 11-06-2009 18:34
Collega's
Wagen binnen met mil lampje aan en storingscode P0638 met vermelding gasklepsturing buiten tolerantie. Code gewist, maar komt onmiddellijk terug. Wagen rijdt vlgs de klant nagenoeg normaal.
Iemand ervaring op dit voertuig met deze code?