Geplaatst: 04-07-2009 9:36
Collega's
Olielek aan de inlaatcollector (condensolie) de hele onderkant van de inlaat hangt vol olie.
Kan het helpen om de olie-afscheider ad turbo te vervangen? Heeft er iemand ervaring met dit probleem, op 270cdi in het algemeen?
Groeten Stefan