olielekkage

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
M-klasse
Type
TYPE W163
Onderwerp
Motor
Motorcode
270cdi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

raketman

Lid sinds: 29-11-2007

Bijdragen: 98

Geplaatst: 04-07-2009 9:36

Collega's


Olielek aan de inlaatcollector (condensolie) de hele onderkant van de inlaat hangt vol olie.


Kan het helpen om de olie-afscheider ad turbo te vervangen? Heeft er iemand ervaring met dit probleem, op 270cdi in het algemeen?


Groeten Stefan