Geplaatst: 16-02-2009 18:13
Ik heb een opel vectra 2.2 DTI 2004.
Heb sinds een tijdje spontaan last tijdens het rijden dat het Motormanagement lampje gaat branden.
Auto valt dan in een soort beveiliging ( minder toeren en trekkracht is weg )
Ben ook al bij de Opel dealer geweest en die heeft mijn laaddruksensor vervangen (170 eur) maar het probleem is nog niet weg! Zelf een beetje getest tijdens het rijden: rijden met cruisecontrol en dan gaf bijgeven en het lampje begin te branden!! Dit ook door gegeven aan de opel dealer.
Die gingen het testen en kwamen weer met de melding "Laaddruksensor"
Iemand een idee??
Gr,