Geplaatst: 10-03-2009 20:49
Ik ben het wel met daandc eens.
Maar heb je geen auto data of iets dergelijks?, daar staat deze info allemaal in, en de gemiddelde automonteur / garage bedrijf heeft dat soort programma's.
En het lijkt mij vrij logisch dat als er merktekens op de distributie staan en je hanteerd deze nauwkeurig dat het zaakje dan ook optijd staat.
Vandaar dat je ook zo'n reaktie krijgt.