Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 64
Geplaatst: 24-05-2008 11:49
De verstuivers laten testen en opnieuw in laten programeren er zijn geen foutcode's aanwezig. Als men op het opvoerpompje druk slaat hij beter aan. het is een 2.0