Geplaatst: 22-04-2010 11:36
Vooral bij koude motor gaat in de motor in noodloop. Foutmelding is dan turbodruk te laag. Na aan/uit contact is ie gereset en loopt ie weer even goed of als ie warm is constant goed.
Probleem reeds behandeld volgens Forte bulletin. Variabele schoepen van turbo waarschijnlijk vastgekoolt. Via inlaatspruitstuk reiniger toegevoegd, heeft echter geen resultaat gehad.
Heeft iemand nog een andere oplossing zonder te demonteren