Geplaatst: 04-02-2010 9:56
Duidelijk veel en veel te arm.
Benzinedruk te laag (vragen dealer)? Injectors verstopt? Valse lucht in inlaat of uitlaat?
Katalysator ondertussen bijna verbrandt/verstopt?
Foutcodes uitgelezen, al was het maar met EOBD?
Hoeveel zijn de koelwater temperatuur en inlaat lucht temperatuur bij uitlezen?