Geplaatst: 04-01-2008 8:51
als ik dit zo lees lijkt het er toch op dat de temperatuur informatie van de motortemperatuur sensor niet goed in de ecu van het motormanagementsysteem binnen komt. als je de hoge statinaire toerentallen heb kijk dan is wat op dat moment de motortemperatuurinformatie is die de ecu ziet. bedrading of slechte contacten in het cirquit van de motortempsensor.ik heb ook meegemaakt dat er lucht in het koelsysteem was waardoor de motortemperatuursensor niet goed functioneerde. als hij namelijk in hetelucht inplaats van water zit geeft hij niet de juidte waarde aan. succes