Cilinder 3 heeft geen compressie ( meeste al geprobeerd )

11 reacties

Merk
Ford
Model
Puma
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

tompriest

Lid sinds: 22-03-2009

Bijdragen: 6

Geplaatst: 22-03-2009 14:54

wij hebben hier een ford puma uit 1997 staan (benzine)


onze test-app geeft aan dat cilinder 3 geen compressie heeft


bougies had de klant al vervangen voor nieuwe we hebben zelf de bobine nog getest en ook die was goed.


voor de zekerheid hebben we met een bardrukmeter nog is gemeten en idd geen compressie


nu hebben we de motor open gehad 2 kleppen vervangen nieuwe zuigerveren geplaatst alles in elkaar gezet en opnieuw gekeken of de motor nu wel normaal draait en nog steeds cilinder 3 met het probleem compressie


alles gecontroleerd of alles wel goed vast zat en of alles zat aangesloten alles was correct


ook nog nieuwe distri-riem en spanrollers alles opnieuw gesteld en op tijd gezet plus nieuwe pakkingen.


iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn wij gaan aankomende week weer opnieuw het motorblok openen en kijken wat het dan zou kunnen zijn


als iemand nog een tip of idee heeft horen wij het graag.


met vriendelijke groet


Tom