Geplaatst: 10-04-2009 10:14
Hoi allemaal,
Ik heb een probleem met een renault megane. Ik probeer nu alle foutjes eruit te halen zodat de auto weer 100% werkt.
Een van de problemen is dat de Renault Garage in Weert niet echt behulpzaam is dus vandaar dat ik op dit forum kom.
Mijn linkerachteraam van mijn coupe wil niet meer open gaan. Ik vermoed dat dit komt omdat er geen + spanning op de connector komt te staan.
Ik heb gemeten over pin 3 en pin 4. (gele draad + blauwe draad). Hier blijft mijn multimeter op 0V (DC)staan. Wanneer ik de massa van deze connector gebruik en de + van de rechterarm dan dan draait deze wel. Dit duidt erop dat de - wel goed is aangesloten.
De eerste vraag is of ik bij de linkerachterraam wel de juiste aanname mag doen. Dat er spanning staat tussen pin 3 en 4. (Bij de Renault Garage in Weert zeggen ze dat er geen schema's van zijn en dat ze ook zomaar uit proberen, leuk proffessioneel bedrijf)
De tweede vraag is natuurlijk wat ik dan het beste kan doen. Ik kan me best indenken dat het vervangen van die gehele kabel nogal wat werk/moeite kost. Bovendien weet ik niet waar alle kabels direct zijn aangesloten.
Iemand enige suggesties?