Geplaatst: 22-02-2008 19:19
als je dit probleem hebt kun je dit dan ook onbelast in de werkplaats nabootsen.
als dit zo is datde storing er ook onbelast in zit, kijk dan eens naar het bdp-toerentalsignaal
heb al eens meegemaakt dat het door een foutief signaal er een soort toerenbegrenzing werd veroorzaakt. succes fiatjan