Geplaatst: 26-03-2010 11:42
Dat probleem heb ik ook een keer gehad. Na het vervangen van de schakelaars voor de raambediening was het opgelost. Naderhand had ik in een verloren uurtje de schakelaars opengemaakt en zag dat het koper flink was geoxideert binnen in de schakelaar en hierdoor af en toe blijkbaar voor slecht elektrische contact zorgde. Waarschijnlijk is dat veroorzaakt door het openen van de portierdeuren bij regenweer waardoor makkelijk vocht in de buurt van deze schakelaars komt.