Geplaatst: 02-08-2008 11:26
als ik dit verhaal lees zou ik inderdaad willen weten of met de examiner fouten worden gezien.
zoja welke.
het lijkt erop dat het mengsel van een of meerdere cylinders niet juist is.
of de ontsteking van een of meerdere cylinders werkt niet naar behoren.
bobine per cylinderr systeem en injector per cylinder.
deze auto heeft geen egr systeem dus dat valt af.
gaarne reactie op uitlezen en dan verdere adviezen mogelijk.