Geplaatst: 05-06-2009 17:04
als lange testrit niet helpt ( zeer warme motor), zal het inderdaad waarschijnlijk katalysator zijn. Spuit toch ook eerst nog eens met remreiniger op inlaatcollector. ( verhogen van toeren ?)
Als lambda nog iets te hoog blijft eens controleren op lek in uitlaat ( ook uitlaatcollector eens goed bekijken.