Geplaatst: 28-07-2009 20:28
Kabelbreuk tussen lambdasonde en ecu.
446mv is de voorspanning die de ecu erop zet totdat de sonde warm is.
Is de sonde warm dan trekt deze het signaal omlaag of omhoog.
Blijft de ecu dus op de voorspanning staan dan is er geen verbinding met de sonde.