5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 02-09-2008
Bijdragen: 12
Geplaatst: 06-09-2008 0:38
Hoi
Misschien probleem met de wervelkleppen , stelmotor stuk of wervelklep gaat zwaar door vervuiling
(Z19DTH)
Groetjes Cees