Geplaatst: 26-05-2008 23:38
Het volgende probleem doet zich voor rond de 2300/2600/2900 omw/min voel je de motor even
schokken cq inhouden je merkt dit vooral als je op de autobaan rijdt even moet inhouden en weer ligt accelereert tevens het gevoel dat de motor te weing vermogen levert.
uitgelezen geen storrigen aanwezig luchtmassamter verv brandstofsysteem gecontroleerd temp sensor verv bobines verv gasklep gereinigd en afgesteld egr klep is verv.
wie kan mij helpen met advies voor deze storring.