Geplaatst: 26-10-2009 11:17
Hoe krijg ik de automatische riemspanner van de dynamo en de stuurpomp van een Audi A3 TDI ('97) teruggesteld. Hij werkt met een veer, maar ik krijg de hefboom van de spanner niet terug. Moet ik nog ergens een palletje indrukken, of zo ?